1. Zkontrolujte zda-li máte na ovladači zvolený správný režim tlačítko „ MODE“
  2. Zkontrolujte čistotu vnitřních filtrů
  3. Zkontrolujte čistotu venkovního výparníku. Může se na něm vytvořit povlak, který zabrání dostatečnému předání energie
  4. Bude-li problém stéle přetrvávat zavolejte našeho servisního technika – kontakt ZDE.
  • V uživatelském manuálu jsou některé chyby vypsány zároveň i s radou jak daný problém odstranit.
  • Bude-li daný problém přetrvávat kontaktujte našeho servisního technika a chybu včetně typu klimatizace a značky, mu nahlaste.
  • Je možné i stav klimatizace a model vyfotit a poslat prostřednictvím mailu či zkonzultovat prostřednictvím videokonference po kliku na odkaz v kontaktech.
  1. Vypněte klimatizační jednotku
  2. Zkontrolujte čistotu filtrů u vnitřní jednotky
  3. V případě znečištění filtrů postupujte dle návodu k dané jednotce
  4. Zkontrolujte napájení jednotky (ev. pojistku)
  5. Zkontrolujte tabulku chybových hlášení dle manuálu k jednotce
  6. Pokud stále jednotka nefunguje, kontaktujte našeho servisního technika

V první řadě zkontrolujte čistotu filtrů u vnitřní jednotky. Jsou-li filtry zanesené může se stát, že jednotka „zamrzne“ a voda neodtéká odvodňovacími kanálky. Filtry tedy neprodleně vyčistěte dle dodaného manuálu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím našeho technika s popisem závady.

V případě že klimatizace vyhazuje jistič, obraťte se na servisního technika. Je dobré nahlásit stáří a typ jednotky.

NE. Klimatizační systém je uzavřený okruh a chladivo se nemá kam ztratit. Nutné doplnění chladiva je vždy způsobeno nějakým únikem, který se musí nejdříve odstranit (opravit). Poté lze systém doplnit na požadované množství. Kontaktujte tedy našeho technika.

  • nejčastějším problémem je nefunkční baterie
  • další příčinou může být nefunkčnost příjímače klimatizace
  • v případě přetrvávajícího problému, kontaktujte našeho technika
  • Je důležité, aby u tohoto systému byl na každé z vnitřních jednotek zvolen stejný režim. Například Chlazení
  • Režim lze změnit na dálkovém ovladači tlačítkem „MODE“

Máte jiný problém či dotaz?
Napište nám

Jaká je priorita požadavku?

Skutečně to „hoří“?
Zavolejte přímo našemu specialistovi.

Linka slouží pro neodkladné případy, kdy potřebujete zásah technika, nebo se poradit co dělat/co jak nastavit.

Marek Kumecký